Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers
Sedláková, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je s využitím marketingového výzkumu zjistit, jak je značka Skechers vnímána sportovci a na základě výsledků výzkumu budou poté navrhnuta opatření, která budou mít za následek zvýšení povědomí značky, její popularity a prodejnosti. Metody: V práci byla použita metoda elektronického dotazování (kvantitativní metoda, primární), metoda analýzy a sběru dat (sekundární) Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo zjištěno, že produkty značky Skechers jsou dle vnímání spotřebitelů charakteristické cenovou dostupností, pohodlností a odolností. Mezi její přednosti patří kvalita jejích výrobků a použitá speciální technologie. Naopak se neřadí mezi značky výjimečné, nenahraditelné a moderní. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota značky, marketingový výzkum, sportovní obuv

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.